Kako ažurirati Mail račun na iPadu (iPadOS)?

U ovom detaljnom vodiču ćemo vas korak po korak provesti kroz postupak ažuriranja Mail računa na iPadu (iPadOS) koristeći Windows 10 ili Windows 11 operativni sustav.

1) **Objašnjenje problema i konteksta:**
Kada koristite Mail aplikaciju na iPadu, ponekad možete imati problema s primanjem novih poruka ili sinkronizacijom s vašim računom. Ažuriranje Mail računa može riješiti ove probleme tako što će osvježiti postavke i ponovno uspostaviti vezu s vašim poštanskim serverom.

2) **Preduvjeti:**
– Windows 10 ili Windows 11 operativni sustav.
– Administratorska prava na računalu.
– Backup važnih podataka prije ažuriranja Mail računa.

3) **Koraci za ažuriranje Mail računa:**
a) Otvorite Mail aplikaciju na iPadu.
b) Kliknite na Postavke (zupčanik ikona) u donjem desnom kutu.
c) Odaberite Računi i lozinke.
d) Pronađite željeni Mail račun i kliknite na njega.
e) Odaberite opciju Brisanje računa.
f) Potvrdite brisanje i zatim dodajte Mail račun ponovo koristeći svoje vjerodajnice.

4) **PowerShell/Command Prompt rješenje:**
Ovaj postupak se najčešće rješava kroz GUI na iPadu, ali u slučaju težih problema možete isprobati sljedeću naredbu:
– Pokrenite Command Prompt kao administrator.
– Upotrijebite naredbu “ipconfig /flushdns” za osvježavanje DNS postavki.

5) **Provjera uspješnosti postupka:**
Nakon ponovnog dodavanja Mail računa na iPadu, provjerite jesu li se poruke počele sinkronizirati i da li normalno primate nove poruke.

6) **Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:**
– Provjerite jeste li unijeli točne vjerodajnice tijekom dodavanja Mail računa.
– Osigurajte da su server postavke za Mail račun ispravne.
– Ako i dalje imate probleme, provjerite internet vezu i postavke sigurnosnog softvera na računalu.

7) **Mini-FAQ:**
a) **P: Mogu li ažurirati Mail račun na iPadu s Windows 10 operativnim sustavom?**
O: Da, možete, jer se postupak ažuriranja Mail računa obavlja na samom iPadu.

b) **P: Hoće li se moji podaci izgubiti prilikom brisanja i ponovnog dodavanja Mail računa?**
O: Ne, vaši podaci su sigurni, ali se preporučuje backup važnih podataka prije postupka.

c) **P: Što učiniti ako i dalje imam problema nakon ažuriranja Mail računa?**
O: Kontaktirajte podršku Applea ili pružatelja e-pošte za daljnju pomoć.

Slijedeći ove korake, trebali biste uspješno ažurirati Mail račun na svom iPadu uz pomoć Windows 10 ili Windows 11 operativnog sustava.

Scroll to Top