Instalacija kamere na Pixel telefonu na Windows 10/11
1) Objašnjenje problema i konteksta:
Kamera na Pixel telefonima mogla bi ne raditi ili imati problema s vezom kada pokušavate spojiti telefon na Windows 10/11 računalo. Instalacija odgovarajućih drajvera može riješiti ovaj problem i omogućiti vam korištenje kamere na računalu.
2) Preduvjeti:
– Pixel telefon
– Windows 10/11 operativni sustav
– Administratorska prava na računalu
– Backup važnih podataka s telefona
3) Koraci s jasnim putanjama:
a) Povežite Pixel telefon s računalom pomoću USB kabela.
b) Na Pixel telefonu odaberite “Transfer files” ili “MTP” opciju.
c) Na Windows računalu, otvorite Postavke (Settings) > Uređaji (Devices) > Bluetooth i drugi uređaji (Bluetooth & other devices).
d) Provjerite je li Pixel telefon prepoznat pod “Dostupni uređaji” ili “Other devices”.
e) Kliknite na Pixel telefon i odaberite “Upravitelj datotekama” (File manager).
f) Prijavite se na svoj Google račun ako se pojavi prozor za autentikaciju.
4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Otvorite Command Prompt ili PowerShell kao administrator.
– Upotrijebite naredbu “adb devices” kako biste provjerili je li Pixel telefon prepoznat.
5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
– Provjerite je li Pixel telefon uspješno povezan s računalom.
– Pokušajte otvoriti kameru na računalu i provjeriti radi li pravilno.
6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite jeste li imali povezanost interneta tijekom instalacije.
– Ako se pojave problemi s drajverima, preuzmite ih iz službene stranice proizvođača Pixel telefona.
7) Mini-FAQ:
Q: Kako mogu znati jesu li potrebni dodatni drajveri za Pixel telefon?
A: Prepoznajte bilo kakve upozorenja ili znakove uz uređaj u Windows uređajima ili pretražite službenu stranicu proizvođača.
Q: Mogu li instalirati kameru na Pixel telefonu bez povezivanja s računalom?
A: Da, opcija je koristiti aplikacije za daljinsko upravljanje i prijenos datoteka putem Wi-Fi mreže.
Q: Što učiniti ako kamera ne radi nakon instalacije?
A: Provjerite je li aplikacija kamere ažurirana i ponovno pokrenite uređaj.
Napomena: Uvijek pazite na sigurnost podataka i preporuča se izvoditi backup prije bilo kakvih promjena u postavkama uređaja.