Kako vratiti aplikacije koje se ruše bez root-a na Androidu?

Kako vratiti aplikacije koje se ruše bez root-a na Androidu

1) Objašnjenje problema i kontekst:
Kada se aplikacije na Androidu neprestano ruše, može biti frustrirajuće za korisnike jer onemogućava normalno korištenje mobilnog uređaja. Problem može proizići iz različitih uzroka, poput loše optimizacije aplikacije, nedostataka u softveru ili konflikta s drugim aplikacijama. Bez pristupa root pravima, potrebno je pronaći alternative kako riješiti ovaj problem.

2) Preduvjeti:
– Windows 10 ili 11 operativni sustav
– Pristup administratorskim pravima na računalu
– Backup podataka u slučaju neuspjeha postupka

3) Koraci s jasnim GUI putanjama:
a) Povežite svoj Android uređaj s računalom pomoću USB kabela
b) Otvorite Postavke > Aplikacije > “Ime aplikacije koja se ruši”
c) Odaberite “Obriši podatke” i “Obriši predmemoriju”
d) Ponovo pokrenite svoj uređaj i provjerite radi li aplikacija stabilno

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Otvorite Command Prompt kao administrator
– Unesite “sfc /scannow” i pričekajte da se izvrši provjera i eventualna popravka sustava
– Ako se problem nastavi, možete koristiti naredbu “DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth” za daljnje popravke

5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Nakon što obavite korake za popravak aplikacije, ponovno je pokrenite i provjerite radi li stabilno. Ako se problem nastavi, možda je potrebno ponoviti postupak ili potražiti dodatne informacije o specifičnoj aplikaciji.

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Upotreba neovlaštenih alata za popravak može dovesti do dodatnih problema, stoga koristite samo preporučene metode
– Provjerite je li vaš softver ažuran jer zastarjeli softver može prouzročiti probleme s aplikacijama

7) Mini-FAQ:
a) Mogu li izgubiti podatke prilikom popravka aplikacije?
– Važno je napraviti backup podataka prije bilo kakvog popravka kako biste izbjegli gubitak važnih informacija.
b) Trebam li instalirati dodatne programe za popravak aplikacija?
– U većini slučajeva, integrirane mogućnosti sustava bit će dovoljne za rješavanje problema s aplikacijama.
c) Što ako aplikacija i dalje ne radi nakon ovih koraka?
– U tom slučaju, preporučujemo kontaktiranje podrške aplikacije ili traženje pomoći stručnjaka za mobilne uređaje.

Scroll to Top