Da biste vratili Mail račun na iPadu (iPadOS) koristeći Windows 10/11, slijedite sljedeće korake:
1) Objašnjenje problema i konteksta:
Kada izgubite pristup Mail računu na iPadu, može biti frustrirajuće jer onemogućuje primanje i slanje e-pošte. Problemi s računima mogu se pojaviti iz različitih razloga, kao što su promjene postavki, greške u ažuriranju ili jednostavno zaboravljanje lozinke.
2) Preduvjeti:
– Windows 10/11 računalo
– Administratorska prava za uređivanje postavki
– Backup podataka ako se bojite gubitka e-pošte ili drugih informacija prilikom vraćanja računa
3) Koraci:
a) Otvorite Postavke na Windows računalu
b) Kliknite na Postavke računa
c) Odaberite “E-pošta i računi”
d) Kliknite na dugme “Dodaj račun”
e) Odaberite tip računa koji želite dodati (npr. Outlook, Google, Yahoo)
f) Unesite potrebne podatke za prijavu (e-adresu, lozinku)
g) Slijedite upute za dodavanje i sinkronizaciju računa
4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
Rješenje putem PowerShella ili Command Prompta nije potrebno za vraćanje Mail računa na iPadu.
5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Provjerite uspješnost postupka otvaranjem aplikacije Mail na iPadu i provjerom je li račun uspješno dodan i sinkroniziran.
6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite da ste unijeli ispravne podatke za prijavu
– Provjerite internetsku vezu kako biste osigurali ispravno sinkroniziranje računa
– Ako imate problema, ponovite postupak ili kontaktirajte podršku
7) Mini-FAQ:
a) Kako se mogu povratiti izbrisane e-pošte? – Provjerite mapu sa smećem u aplikaciji Mail na iPadu
b) Trebam li ponovno instalirati aplikaciju Mail? – Obično nije potrebno, dovoljno je dodati račun ponovno
c) Kako provjeriti verziju iPadOS-a? – Otvorite Postavke > O iPadu > Verzija softvera
Slijedeći ove korake, trebali biste uspješno vratiti Mail račun na iPadu korištenjem Windows 10/11 računala. Ako i dalje imate poteškoća, preporučujemo kontaktiranje Apple podrške ili stručnjaka za IT podršku.