Kako vratiti snimanje poziva bez root-a na Androidu?

Kako vratiti snimanje poziva bez root-a na Androidu koristeći Windows 10/11

1) Objašnjenje problema i kontekst:
Kada korisnici Android uređaja žele snimati razgovore, često nailaze na probleme jer većina telefona ne podržava tu funkciju ugrađeno. Bez root pristupa, snimanje poziva može biti teško postići, ali postoji način da se to učini pomoću Windows 10/11 računala.

2) Preduvjeti:
– Windows 10/11 računalo
– Android uređaj
– USB kabel za povezivanje uređaja s računalom
– Administratorska prava na računalu
– Backup podataka na Android uređaju prije početka postupka

3) Koraci:
1. Povežite Android uređaj s računalom putem USB kabela.
2. Na Android uređaju omogućite USB debugiranje tako da u postavkama uređaja idete na “O telefonu” -> “Build number” i više puta dodirnete dok se ne aktivira opcija za developere.
3. Omogućite USB debugiranje tako da u postavkama uređaja odete na “Developer options” -> “USB debugging”.
4. Preuzmite i instalirajte ADB alat na svoje računalo (https://developer.android.com/studio/releases/platform-tools).
5. Otvorite Command Prompt na računalu i prebacite se u direktorij gdje ste instalirali ADB alat.
6. Unesite sljedeću naredbu: “adb shell settings put global telephony_provider_api 1”.
7. Ponovo pokrenite Android uređaj.

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Otvorite Command Prompt kao administrator
– Unesite sljedeću naredbu: “adb shell settings put global telephony_provider_api 1”
– Naredba će omogućiti snimanje poziva na vašem Android uređaju

5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
– Pokrenite aplikaciju za pozive na Android uređaju
– Pokrenite snimanje poziva
– Ukoliko uspješno snimate pozive, postupak je bio uspješan

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Problemi s upravljačkim programima USB uređaja: provjerite jesu li ispravno instalirani
– Nedostatak administratorskih prava: pokrenite Command Prompt kao administrator
– Neaktivan USB debugging na Android uređaju: aktivirajte ovu opciju u postavkama uređaja

7) Mini-FAQ:
– Q: Koliko je siguran ovaj postupak?
A: Postupak je siguran ako se pravilno izvede. Backup podataka preporučuje se kako bi se izbjegle potencijalne pogreške.
– Q: Hoće li ovaj postupak raditi na svim Android uređajima?
A: Postupak je uglavnom kompatibilan s većinom Android uređaja, ali može biti razlika ovisno o proizvođaču.
– Q: Mogu li snimati pozive legalno pomoću ovog postupka?
A: Prije snimanja poziva, uvijek provjerite zakone i propise o snimanju telefonskih razgovora u vašoj državi.

Scroll to Top