Kako vratiti Task Scheduler u Windowsu?

Kako vratiti Task Scheduler u Windowsu?

1) Objašnjenje problema i konteksta:
Task Scheduler je alat u sustavu Windows koji omogućuje zakazivanje izvršavanja određenih zadataka. Ponekad se može dogoditi da Task Scheduler nestane s trake zadataka ili iz Start izbornika, što otežava pristup tom korisnom alatu.

2) Preduvjeti:
– Windows 10 ili 11 operativni sustav
– Administratorska prava na računalu
– Preporučljivo je napraviti backup važnih datoteka prije izvođenja bilo kakvih promjena

3) Koraci:
a) Kliknite desnim klikom na Start gumb (ili pritisnite Windows tipku + X) i odaberite “Windows PowerShell (Admin)”.
b) U PowerShell prozoru upišite sljedeću naredbu i pritisnite Enter:
Get-AppxPackage Microsoft.Windows.Cortana | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
c) Pričekajte da se naredba izvrši i restartajte računalo.
d) Nakon ponovnog pokretanja računala, provjerite je li Task Scheduler ponovno dostupan.

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
Naredba za vraćanje Task Schedulera preko PowerShell-a je:
Get-AppxPackage Microsoft.Windows.Cortana | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}

5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Nakon ponovnog pokretanja računala, provjerite je li Task Scheduler ponovno dostupan na traci zadataka ili u Start izborniku.

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite jeste li unijeli ispravnu naredbu u PowerShell
– Osigurajte da imate administrativna prava
– Ako se problem i dalje javlja, pokušajte ponoviti postupak ili kontaktirati tehničku podršku

7) Mini-FAQ:
Q: Trebam li backupati podatke prije izvođenja ovog postupka?
A: Preporučljivo je, iako postupak ne bi trebao rezultirati gubitkom podataka.
Q: Mogu li koristiti Command Prompt umjesto PowerShell-a?
A: Da, možete koristiti Command Prompt, ali je PowerShell preporučljiviji za ovu vrstu zadatka.
Q: Što ako Task Scheduler i dalje ne radi nakon ponovnog pokretanja računala?
A: Pokušajte ponoviti postupak ili konzultirajte tehničku podršku.

Scroll to Top