Kako instalirati notifikacije na iPadu (iPadOS)?

Kako instalirati notifikacije na iPadu (iPadOS) putem Windows 10 ili 11

1) Objašnjenje problema i konteksta:
Važno je imati notifikacije na svojim uređajima kako biste primali obavijesti i informacije na vrijeme. No, ponekad može doći do problema s primanjem notifikacija na iPadu kada ga povezujemo s Windows 10 ili 11. U ovom vodiču ćemo vas detaljno provesti kroz proces postavljanja notifikacija na vašem iPadu putem Windowsa.

2) Preduvjeti:
– Računalo sa Windows 10 ili 11
– Administratorska prava na računalu
– iPad sa ažuriranim iPadOS
– Backup podataka s iPada (kako biste spriječili gubitak podataka u slučaju problema)

3) Koraci:
– Povežite iPad s računalom putem USB kabela.
– Na računalu otvorite Postavke i odaberite Sustav.
– Zatim odaberite Duplikati zaslon.
– Potražite i odaberite svoj iPad na popisu uređaja.
– Sada kliknite na “Duplikiranje zaslona iPada”.
– Na iPadu će se pojaviti obavijest za dijeljenje zaslona, odaberite “Dopusti”.
– Sada bi trebali vidjeti zaslon iPada na svom računalu.
– Kliknite desnim gumbom miša na zaslonu iPada na računalu te odaberite Postavke zaslona.
– Pronađite opciju za omogućavanje notifikacija na iPadu i označite je.
– Spremite postavke i odspojite iPad od računala.

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Otkažite AirPlay povezivanje putem naredbe:
– Pokrenite Command Prompt (CMD) kao administrator.
– Unesite sljedeću naredbu: \ codesign – Revoking -a -i.
– Slijedite upute da potvrdite naredbu i odspojite uređaj.

5) Kako provjeriti uspjeh postupka:
– Ponovno povežite iPad s računalom putem USB-a.
– Provjerite je li omogućena opcija za notifikacije u postavkama zaslona na računalu.
– Ako je postupak uspješan, trebali biste primati notifikacije na iPadu.

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite jesu li svi potrebni preduvjeti ispunjeni.
– Ako ne uspije, pokušajte ponovno pokrenuti računalo i iPad te ponoviti postupak.
– Ako i dalje imate problema, provjerite jesu li sve naredbe u PowerShellu ispravno unesene.

7) Mini-FAQ:
– Kako omogućiti administratorska prava na računalu? Potražite opciju “Upravljanje korisničkim računima” u Postavkama.
– Jesu li potrebne ažurirane verzije Windowsa i iPadOS-a za ovo? Da, preporučljivo je uvijek koristiti najnovije verzije softvera.
– Što ako mi se računalo ne povezuje s iPadom? Provjerite jesu li USB kabel i port ispravni, te omogućite odgovarajuće postavke u postavkama uređaja.

Scroll to Top