Kako osloboditi Family Sharing na iPadu (iPadOS) s Windows 10/11
1) Objašnjenje problema i konteksta:
Family Sharing omogućuje dijeljenje kupljenih aplikacija, glazbe, filmova, knjiga i drugih digitalnih sadržaja s članovima obitelji. Za oslobađanje Family Sharinga na iPadu s Windows 10/11, potrebno je slijediti određene korake kako bi se postavke ispravno konfigurirale.
2) Preduvjeti:
– Windows 10/11 računalo s administratorskim pravima
– Backup važnih podataka s iPada prije nego što pristupite postavkama Family Sharinga
3) Koraci:
1. Otvorite iTunes na svom Windows računalu.
2. Kliknite na “Account” u gornjem lijevom kutu prozora.
3. Odaberite “View My Account” i unesite svoje Apple ID podatke.
4. U “Apple ID Summary” odaberite “Manage Devices”.
5. Pronađite iPad za koji želite osloboditi Family Sharing i kliknite na “Remove” pored njega.
6. Potvrdite ovu promjenu.
4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
Naredbe u PowerShellu ili Command Promptu nisu potrebne za oslobađanje Family Sharinga na iPadu putem Windowsa.
5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Provjerite govor li postavke Family Sharinga na iPadu sada nisu dostupne na iTunesu na vašem Windows računalu. Također, moguće je provjeriti u postavkama samog iPada da li je Family Sharing uspješno uklonjen.
6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite jeste li unijeli ispravne podatke za svoj Apple ID prilikom postupka.
– Osigurajte da ste prije brisanja uređaja iz Family Sharinga napravili backup važnih podataka.
7) Mini-FAQ:
Q: Mogu li osloboditi Family Sharing samo s iPada?
A: Da, možete to učiniti i s postavki Family Sharinga na samom iPadu.
Q: Hoće li se izbrisati svi podaci s iPada prilikom uklanjanja iz Family Sharinga?
A: Ne, samo se uklanja mogućnost dijeljenja sadržaja s drugim članovima obitelji.
Q: Mogu li ponovno dodati iPad u Family Sharing nakon što sam ga uklonio?
A: Da, možete ponovno dodati uređaj u Family Sharing kad god to želite.
Slijedeći ove korake i upute, trebali biste uspješno osloboditi Family Sharing na iPadu putem Windows 10/11 računala. Ako se suočite s bilo kakvim poteškoćama, preporučujemo da se konzultirate s Apple podrškom ili stručnjakom za tehničku podršku.