Kako popraviti eSIM na iPadu (iPadOS) koristeći Windows 10/11
1) Objašnjenje problema i konteksta:
Kada koristite eSIM na iPadu (iPadOS), može se dogoditi da dođe do problema s njegovim funkcioniranjem. To može rezultirati nedostupnošću eSIM-a za korištenje mobilnih podataka ili drugih usluga. U ovom vodiču ćemo detaljno objasniti kako popraviti eSIM na iPadu koristeći Windows 10/11 operacijski sustav.
2) Preduvjeti:
– Windows 10/11 operacijski sustav
– Administratorska prava na računalu
– Backup važnih podataka i postavki kako biste bili sigurni u slučaju neočekivanih problema
3) Koraci s jasnim GUI putanjama:
a) Povežite iPad s računalom putem USB kabela
b) Otvorite iTunes ili Finder (na macOS Big Sur i novijim)
c) Odaberite uređaj (iPad) iz liste dostupnih uređaja
d) Kliknite na “Komunikacijski modul” ili “Upravljanje eSIM-om”
e) Slijedite upute za popravak eSIM-a
4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Naredba: ipconfig /flushdns
– Ova naredba koristi se za brisanje keša DNS-a na računalu i može pomoći u rješavanju problema s povezivanjem uređaja poput iPada putem USB-a.
5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Nakon što slijedite sve korake i primijenite potrebne naredbe, provjerite da li je eSIM uspješno popravljen tako što ćete ponovno pokrenuti iPad i provjeriti njegovu funkcionalnost.
6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite jesu li svi kablovi ispravno spojeni
– Osigurajte da imate najnovije verzije iTunes-a ili Finder-a
– Ako se problem nastavi, pokušajte ponovno pokrenuti računalo i iPad i ponovite postupak
7) Mini-FAQ:
Q: Zašto ne mogu pristupiti eSIM-u na mom iPadu?
A: Provjerite jesu li svi preduvjeti ispunjeni i slijedite korake u ovom vodiču za popravak
Q: Trebam li backup prije korištenja ovog vodiča?
A: Da, uvijek je preporučljivo napraviti backup važnih podataka prije korištenja ovakvih alata i postupaka
Q: Što ako ne uspijem popraviti eSIM ni nakon provedenih koraka?
A: Ako se problem nastavi, kontaktirajte stručnu podršku ili ovlaštenog servisera za dodatnu pomoć.