Kako popraviti eSIM na iPadu (iPadOS)?

Kako popraviti eSIM na iPadu (iPadOS) povezanom s Windows 10/11:

1) Objašnjenje problema i konteksta:
Kada koristite iPad s eSIM-om za povezivanje na mobilnu mrežu putem Windows 10/11, može se dogoditi da dođe do problema s prepoznavanjem eSIM kartice. To može rezultirati nedostatkom povezivanja na mobilnu mrežu i smanjenom funkcionalnošću uređaja.

2) Preduvjeti:
– iPad s eSIM-om
– Windows 10/11 operativni sustav
– Administratorska prava na računalu
– Backup podataka kako biste izbjegli gubitak važnih informacija

3) Koraci s jasnim GUI putanjama:
a) Otvorite Postavke na vašem iPadu
b) Odaberite opciju Cellular ili Mobile Data
c) Kliknite na Settings za Cellular ili Mobile Data
d) Odaberite Add a New Plan
e) Slijedite upute za dodavanje eSIM podataka

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Otvorite Command Prompt ili PowerShell kao administrator
– Upišite sljedeću naredbu: [INSERT COMMAND HERE]
– Naredbe će automatski provjeriti i popraviti eSIM probleme

5) Provjera uspješnosti postupka:
Nakon što slijedite korake i izvršite potencijalne popravke, provjerite je li eSIM sada uspješno prepoznat. Pokušajte se povezati na mobilnu mrežu i provjerite funkcionalnost.

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite jeste li pravilno unijeli eSIM podatke
– Osigurajte da ste upisali ispravne parametre za mobilnu mrežu
– Ako problem i dalje postoji, ponovite postupak ili se obratite proizvođaču za dodatnu pomoć

7) Mini-FAQ:
Q: Mogu li koristiti eSIM na iPadu bez povezivanja s Windows računalom?
A: Da, eSIM funkcionalnost nije uvjetovana povezivanjem s Windowsom.
Q: Kako izbjeći gubitak podataka prilikom rješavanja eSIM problema?
A: Uvijek napravite backup podataka prije nego što izvršite bilo kakve promjene na sustavu.
Q: Trebam li ponovno pokrenuti iPad nakon rješavanja eSIM problema?
A: Preporučljivo je ponovno pokrenuti uređaj kako bi se promjene primijenile u potpunosti.

Scroll to Top