Kako popraviti Screen Time na iOS-u?

Kako popraviti Screen Time na iOS-u?

1) Objašnjenje problema i konteksta:
Screen Time je funkcija koja omogućuje praćenje i upravljanje vremenom provedenim na uređaju te kontrolu pristupa određenim aplikacijama i sadržajima na iOS uređajima. Ponekad se može dogoditi da Screen Time ispravno ne funkcionira zbog softverskih problema ili postavki.

2) Preduvjeti:
– Windows 10 ili Windows 11 operativni sustav
– Administratorska prava na računalu
– Backup važnih podataka kako biste osigurali sigurnost prije nego što krenete u rješavanje problema

3) Koraci s jasnim GUI putanjama:
a) Otvorite Postavke klikom na Start izbornik, zatim na Postavke (zupčanik ikona).
b) Pomaknite se prema dolje do Ažuriranje i sigurnost, kliknite na to.
c) U izborniku s lijeve strane odaberite Sigurnost sustava, a zatim odaberite Windows Security.
d) Kliknite na Zaštita od sadržaja, a zatim na Postavke za Dijagnostiku i izvještavanje.

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
– Otvorite PowerShell ili Command Prompt kao administrator
– Unesite naredbu “net stop WdiServiceHost” i pritisnite Enter
– Zatim unesite naredbu “net start WdiServiceHost” i pritisnite Enter

5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Nakon izvođenja gore navedenih koraka, ponovno pokrenite računalo i provjerite radi li Screen Time ispravno. Ako se problem i dalje pojavljuje, možete pokušati ponoviti postupak ili se obratiti službi za korisnike.

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Upisivanje naredbi s pogrešnim sintaksama može uzrokovati probleme, stoga pažljivo provjerite svaku naredbu prije nego što je izvršite.
– Osigurajte da imate potrebna administratorska prava na računalu kako biste mogli izvršiti potrebne promjene.

7) Mini-FAQ:
a) Kako mogu saznati je li Screen Time ispravno funkcionalan?
– Provjerite jesu li postavke Screen Time aktivne u Postavkama na iOS uređaju.
b) Kako backupirati važne podatke prije rješavanja problema s Screen Time-om?
– Možete koristiti ugrađene alate za stvaranje sigurnosne kopije ili vanjske uređaje za pohranu.
c) Što ako se problemi s Screen Time-om i dalje pojavljuju nakon provedenih koraka?
– Preporučljivo je kontaktirati službu za korisnike proizvođača sustava radi daljnjih uputa i podrške.

Scroll to Top