Kako omogućiti zvuk u Windows 11?

Kako omogućiti zvuk u Windows 11?

1) Objašnjenje problema i konteksta:
Kada korisnici naiđu na nedostatak zvuka u Windows 11, to može biti izuzetno frustrirajuće iskustvo. Bez zvuka, gubi se mogućnost reprodukcije glazbe, gledanja video sadržaja ili čak komuniciranja putem internetskog poziva. Problemi s zvukom mogu biti uzrokovani različitim faktorima, uključujući nedostatak upravljačkog programa zvuka, neispravne postavke ili fizičke probleme s audio uređajima.

2) Preduvjeti:
Prije nego što krenemo s rješavanjem problema s zvukom, važno je imati instaliranu verziju Windowsa 11 te administratorska prava na računalu kako biste mogli mijenjati postavke sustava. Preporučljivo je i napraviti backup važnih podataka, kako bi se izbjegle eventualne nepredviđene situacije.

3) Koraci s jasnim GUI putanjama:
– Kliknite na Start izbornik i otvorite Postavke.
– Odaberite Sustav, a zatim zvuk.
– Provjerite je li glasnoća postavljena na odgovarajuću razinu.
– Provjerite je li odabrani izlazni uređaj ispravan.
– Kliknite na Upravljanje zvukom radi dodatne dijagnostike.

4) PowerShell/Command Prompt rješenje:
Ukoliko imate naprednije tehničko znanje, možete pokušati riješiti problem s zvukom putem PowerShell naredbi:
– Otvorite PowerShell kao administrator.
– Unesite naredbu “Get-AudioDevice” kako biste provjerili status audio uređaja.
– Ako naiđete na probleme, koristite naredbu “Repair-AudioDevice” za popravak.

5) Kako provjeriti uspješnost postupka:
Nakon provedenih koraka, pokušajte reproducirati zvuk putem različitih izvora (glazba, video, sustavski zvuci) kako biste se uvjerili da je problem riješen i da zvuk normalno funkcionira.

6) Najčešće pogreške i kako ih izbjeći:
– Provjerite je li zvučnik/uređaj ispravno priključen na računalo.
– Ažurirajte upravljačke programe zvuka.
– Isključite i ponovno uključite audio uređaje.
– Provjerite postavke privatnosti koje mogu blokirati zvuk.

7) Mini-FAQ:
– Kako mogu provjeriti je li zvuk isključen?
Provjerite ikonu zvučnika u donjem desnom kutu zaslona.
– Kako mogu ažurirati upravljački program zvuka?
Posjetite web stranicu proizvođača vašeg računala i preuzmite najnovije upravljačke programe.
– Zašto moj zvuk škripi ili je isprekidan?
Mogući uzroci su nekompatibilnost upravljačkih programa ili fizički problemi s uređajima.

Scroll to Top